انواع کرم ضد آفتاب بر اساس نوع پوست
نوشته شده توسط : خوابالو

انواع کرم ضد آفتاب بر اساس نوع پوست:

دسته اول کرم های مخصوص پوست های چرب و مختلط هستند، این کرم های ضد آفتاب بسیار سبک هستند و بافت نرمی دارند و خاصیت ضد جوش را هم دارا هستند که افراد با پوست نرمال نه خیلی چرب و نه خیلی خشک هم می توانند از این نوع کرم استفاده کنند. قیمت ضد آفتاب های اینچنینی معمولا بیشتر است.

 

دسته دوم ویژه همه نوع پوست خشک، چرب و نرمال می باشد که این نوع ضد آفتاب ها معمولا حاوی آبرسان پوست هم هستند و حساسیت ایجاد نمی کنند. قیمت ضد آفتاب ها با این خصوصیت معمولا متوسط می باشد.

 

دسته سوم ویژه پوست های چرب می باشد که این نوع کرم هم بافت نرمی دارد، خاصیت ضد جوش دارد و به هیچ وجه حساسیت ایجاد نمی کند، دقت داشته باشید که کرم ضد آفتابی که انتخاب می کنید کاملا متناسب پوست شما باشد. قیمت ضد آفتاب های این مدلی باتوجه به حساسیت و نادر بودن نوسان زیادی دارد.

 

چطور بفهمیم که پوستمان چرب است یا خشک؟

 

اگر می‌خواهید پوستتان را در حالت طبیعی آن ارزیابی کنید، ابتدا صورت خود را بشویید. آرایش، چربی و آلودگی‌های آن را پاک کنید. به مدت دو ساعت از هیچ محصول آرایشی حتی مرطوب کننده و لوسیون‌های معمولی استفاده نکنید و در خرید ضد آفتاب به قیمت ضد آفتاب نباید زیاد دقت کنید و بیشتر متناسب با پوس خود را انتخاب کنید.

 

بعد از دو ساعت به دقت به صورت خود در آیینه نگاه کنید. با نوک انگشت قسمتهای چرب یا خشک را تشخیص دهید. شما باید نوع پوست خود را براساس چیزی که می‌بینید و احساس می‌کنید، تشخیص دهید.

 

بهترین برندهای ضد آفتاب ایرانی کدام اند؟

 

 

۱. آردن؛ راز جوانی همه خانواده

محصولات آردن در لابراتورهای پیشرفته پارس حیان تولید می‌شوند. آغاز این برند به سال ۱۳۷۰ برمی‌گردد. در آن زمان آردن نخستین خط تولید محصولات تخصصی پوست در ایران بود و از پیشگامان تولید کرم ضدآفتاب ایرانی است.

 

مردم درباره برند آردن چه می گویند؟

 

برخی خریداران قبلی این محصول در دیجی‌کالا به قابلیت جذب سریع اشاره داشتند. اما برخی هم معتقد بودند پوست را سفید یا اصطلاحا ماست می‌کند. این انتقاد را کم‌وبیش درمورد سایر ضدآفتاب‌های بی‌رنگ آردن هم دیدیم.

 

۲. پریم؛ محصول لابراتوار دکتر اخوی

ضدآفتاب‌های پریم ازلحاظ تنوع SPF در مقایسه با آردن محدودترند. شرکت لابراتوار دکتر اخوی مدعی است محصولات پریم بااستفاده از تخصصی‌ترین و باکیفیت‌ترین ترکیبات به‌دست‌آمده از بهترین لابراتورارهای دنیا فرموله شده‌اند.

 

مردم درباره برند پریم چه می گویند؟

 

صدها نفر در دیجی‌کالا خرید ضدآفتاب ایرانی پریم را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. آن‌طور که از میانگین نظرات خریداران قبلی ضدآفتاب‌های این برند در دیجی‌کالا و همین‌طور فروشگاه اینترنتی خانومی برمی‌آید، پریم از وجهه خوبی در بازار برخوردار است.

 

 

 

۳. برند دکتر ژیلا

محصولات دکتر ژیلا در لابراتورهای ایران آوندفر تولید می‌شوند. شاید تابه‌حال اسم این شرکت به گوش‌تان نخورده باشد. شرکت بزرگ ایران آوندفر همان شرکت تولیدکننده محصولات نام‌آشنای بس و ایروکس است.

 

نظر مردم درباره این برند چیست؟

 

به طور مثال نظر مردم در مورد ضد آفتاب دکتر ژیلا با SPF30 تا حد زیادی مثبت بوده است و نظر خیلی ها را جلب کرده است.

 

درمورد سایر ضدآفتاب‌های دکتر ژیلا هم به بازخوردهای مثبت زیادی برخوردیم. هرچند که عده ای هم بودند که از ناسازگانی پوستشان با کرم های دکتر ژیلا می گفتند و راضی به نظر نمی رسیدند.

 

در مورد برندهای دیگری هم چون سی گل، سینره، شون، مای، مدیسان و مدیلن و همچنین هیدوردرم هم نظرات تقریبا به این شکل است که هم افرادی راضی وجود دارند و هم ناراضایتی هایی دیده می شود که البته این مورد بیشتر به سازگاری پوست برمی گردند، همانگونه که بهترین شامپو هم با سر عده ای ناسازگار خواهد بود.





:: برچسب‌ها: قیمت ضد افتاب , قیمت ضدافتاب , قیمت ضدآفتاب , قیمت ضد آفتاب لدورا , قیمت ضد آفتاب الارو , قیمت ضد آفتاب بیزانس , خرید ضد آفتاب نیتروژنا , خرید لوازم آرایشی , مازاری ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: